ခံစားလို႔ရတဲ့ သီခ်င္း


Saturday, August 27, 2011

နင္ျပဳစားခဲ့တဲ့ ငါ

သာယာလွပါတဲ့
က်ေနာ့္ဘဝရ႔ဲ နံနက္ခင္းတခ်ိဳ႔
ရိုးရွင္းစြာ ခံစားရင္
သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ေလ်ွာက္လည္ခဲ့ဘူးတယ္...x
ပကတိ သုညလို
ပြင့့္လင္းစြာေနတတ္တဲ့ က်ေနာ္ကို
ခင္ဗ်ား ဘာလို႔ခ်စ္ခဲ့တာလဲ...x
အသိမရွိသူတစ္ေယာက္လို ရြက္ဆိုရင္
က်ေနာ့္အခ်စ္ကို မရခင္အထိ
ခင္ဗ်ား ရူးခဲ့ဘူးတယ္ေလ...x
က်ေနာ္ ခင္ဗ်ားကို ယံုၾကည္ခဲ့မိတယ္
က်ေနာ္...
ခင္ဗ်ားရဲ႔ မာယာေတာထဲမွာ
နစ္ျမဳပ္ခဲ့တာ အလဲလဲ အကြဲကြဲပါဘဲဗ်ာ...x
ယံုစားမိလိုက္တဲ့ က်ေနာ္ဟာ
အခ်စ္ဆိုတဲ့ ခံစားမႈ႕ၾကီးကိုု
ရင္ဝယ္ပိုက္လို႔ ခ်စ္ခဲ့လိုက္တာမ်ား
က်ေနာ့္ မ်က္ရည္ေတြ ေျမခခဲ့ရပါတယ္...x
ခံစားမႈ႔စိတ္တေဒသကို
အခ်စ္လို႔ ထင္ခဲ့မိတဲ့ ခင္ဗ်ားအတြက္
လြယ္ကူစြာနဲ႔ ေက်ာခိုင္းတတ္ခဲ့မွာေပ့ါ...x
ခင္ဗ်ား ရက္စက္တယ္
သြယ္တန္းခဲ့တဲ့ ဒီၾကိဳး
ျဖတ္ပစ္ခဲ့လိုက္တာမ်ား
ကပ္ေၾကးတစ္လက္ေတာင္ မလိုခဲ့လိုက္မိဘူး...x
ခင္ဗ်ား မမွားခဲ့ပါဘူးေလ
ခံစားတတ္တဲ့ က်ေနာ္သာ
ေၾကကြဲခဲ့ရတာပါ...x
အျပစ္မရွိသူ တစ္ေယာက္လို
ျမင္တတ္ခဲ့တဲ့ က်ေနာ္
ပတ္သက္မႈ႕ေတြ အားလံုးကို
ဘယ္ေတာ့....ဘယ္ေတာ့မွ
ေမ့ေပ်ာက္ပစ္မွာ မဟုတ္ပါဘူး...x
က်ေနာ္...ညာေျပာခဲ့ပါရေစ
"ခင္ဗ်ားကို မုန္းတယ္"
......။ ။

1 comment:

  1. ေကာင္စုတ္ ဘာျဖစ္ေနရျပန္တာလဲ?

    ReplyDelete

Popular Posts

Blogger templates

 

Blogger news

Blogroll

About